امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

برنامه‌ریزی برای مقابله با بحران‌های زیست‌محیطی امری ضروری است

  • کد خبر: ۱۰۰۶۵۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
برنامه‌ریزی برای مقابله با بحران‌های زیست‌محیطی امری ضروری است
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برنامه‌ریزی برای مقابله با بحران‌های زیست‌محیطی ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن نامی در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت انجام کار جمعی و هم‌افزایی سازمانی تاکید کرد و گفت: با همکاری مشترک می‌توانیم نقشی مفیدتر در زمینه مدیریت بحران ایفا کنیم.

 وی افزود: امروز ما هر چه جلوتر می‌رویم ، بحران‌ها نیز تنوع پیدا کرده و اشکال نوینی به خود می‌گیرند. به عنوان مثال می‌توان به بحران‌های زیست‌محیطی اشاره کرد که در نتیجه شکل‌گیری آنها خطرات تازه‌ای زندگی‌مان را تهدید می‌کند و ادامه داد: این بحران‌های نوین نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات موثری هستند که همراه با کار مشترک و هم‌افزایی بیشتر می‌توان به آن دست یافت.

نامی بر ضرورت برگزاری مانورهایی با موضوعات مختلف در تهران و سایر استان‌ها تاکید کرد و نتیجه موثر این مانورها را آمادگی هر چه بیشتر شهروندان برای مقابله درست با بحران‌ نامید.

به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است که در اجرای برنامه‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اقدامات انجام گرفته در تهران را می‌توان به عنوان الگویی  در دیگر شهرهای کشور اجرا و از مدل ساختاری حضور شهرداری تهران در مدیریت بحران پایتخت در دیگر شهرهای کشور نیز استفاده کرد.

همچنین علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این برنامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در سازمان در حوزه‌های آمادگی، پیشگیری و بازتوانی بر لزوم افزایش توانمندی مدیریت بحران در حوزه عملیاتی تاکید کرد و با بیان این که دانش موجود کشور در زمینه مدیریت بحران هنوز به طور کامل اجرایی نشده، اظهار امیدواری کرد که دوره مدیریت جدید مدیریت بحران کشور نویدبخش آینده‌ای بسیار درخشان‌تر از وضع موجود خواهد بود.

وی افزود: به لحاظ تئوریک در حوزه مدیریت بحران در کل منطقه اول هستیم ولی به لحاظ عملیاتی نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->